donderdag 11 februari 2010

Daphne Visser

Ik ben erg blij dat wij uiteindelijk voor de film Madagascar hebben gekozen. Dit is namelijk een film die heel mooi inelkaar is gezet en waarbij zij veel verschillende technieken hebben gebruikt. Het was ook heel interessant hoe de regisseurs uiteindelijk tot deze film zijn gekomen. Ook vond ik het leuk om te horen dat de animators ook inbreng hadden in de film.
Ik heb door deze opdracht geleerd anders naar een film te kijken. Ik heb geleerd dat alles wat er in een animatiefilm voorkomt een achterliggende gedachte heeft.
Daarnaast weet ik nu waarom de camera een bepaald standpunt in zal nemen. De gevoelens van de personages worden hierdoor versterkt.
Voordat wij aan de opdracht begonnen leek deze heel groot. Wanneer wij uiteindelijk goed opweg waren, ging het vrij snel. De opdracht was duidelijk en goed uitvoerbaar.
Bij de opdracht hebben wij ons niet gehouden aan het vooraf gestelde plan van aanpak. Dan heb ik het vooral over de tijdsindeling. Wij liepen achter op ons plan van aanpak. De volgende keer zou ik een realistischer plan van aanpak maken, zodat wij ons hier goed aan kunnen houden.

1 opmerking:

  1. Suzanne vond de opdracht niet duidelijk.. hebben jullie wel overlegd? PVA is daarvoor echt zinvol.

    BeantwoordenVerwijderen