donderdag 11 februari 2010

Denise Couzijn

De opdracht voor deze module viel mij wel mee. Toen ik de opdracht voor de eerste keer bekeek, wist ik eigenlijk niet zo goed hoe te beginnen. Wat moesten we nou precies doen, wanneer wat, wie doet wat etc.
Toen wij aan de slag gingen hebben we eerst de film bekeken. Daarna zijn de veder aan de slag gegaan.
Ik vond het wel leuk om nu op een andere manier naar een film te kijken. Het is wel lastig om naar de verschillende aspecten te kijken.
Het is een leuke opdracht die je ook in je stage zou kunnen uitvoeren. De film bekijken met de kinderen en de kijkwijzer behandelen. De kijkwijzer viel mij ook erg mee om te maken. Ik vond het eerste erg lasti om goede vragen te bedenken, maar toen we eenmaal aan het werk waren, ging het steeds makkelijker.

Voor de volgende keer moeten we denk ik eerder beginnen en ons beter houden aan de tijdspanning en plan van aanpak. We hebben nu vaak uitgesteld en achteraf was de opdracht helemaal niet zo moeilijk als we dachten.

11 opmerkingen:

  1. Leuk en goed dat je het meeneemt de stage in! Hoop dat het nut PVA inmiddels duidelijk wordt.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej,

    Ik plaats mijn reactie hier maar even aangezien jullie nog geen groepsevaluatie hebben! Ik vind het er leuk uit zien! Jullie hebben mooie foto's gebruikt bij de lessen en ze zijn duidelijk uitgelegd! Leuke lessen!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!

    Nog mijn complimenten over jullie presentatie!
    Ik vind het erg mooi verzorgd allemaal. Alleen in de docentenhandleiding moeten niet de gegevens van de lessen verwerkt, die komen later pas aan bod.

    Groetjes,

    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi meiden,

    Hierbij ook mijn reactie. Goed gedaan vandaag! Was een goede presentatie en de blog ziet er duidelijk en overzichtelijk uit! Jullie hebben ook leuke lessen bedacht.

    Groetjes,

    Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi meiden,

    Jullie hebben een hele overzichtelijke blog. Dit komt door de labels, maar ook door de rustige achtergrond. Alle informatie is goed te vinden, alleen de groepsevaluatie ontbreekt nog. Ik vond de kijkwijzer inhoudelijk goed. De praktijklessen zijn goed bedacht en doordacht.

    Groetjes Sharon van Putten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey meiden,
    Volgens mij hebben jullie geen groepsevaluatie, dus ik zet mijn reactie even hier neer. Jullie hebben een goede presentatie gegeven, waarin het idee rond jullie lessen goed duidelijk werd. De blog is goed overzichtelijk, vooral door de labels. De lessen die jullie bedacht hebben vond ik erg leuk. Ik denk dat kinderen ze ook erg leuk zullen vinden.
    Groetjes, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He meiden!
    Allereerst vind ik dat jullie een leuke film uitgekozen hebben voor de opdracht!
    Daarnaast vind ik de lessen die jullie verzonnen hebben erg leuk. Leuk dat je drama met muziek en dans combineert dat past goed bij elkaar!
    Het zou leuk zijn als het toch nog lukt om de powerpoint van de theorieles op de blog te krijgen dan is de blog helemaal af!

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey,
    Ik vind jullie blog erg mooi en overzichtelijk! Alle informatie is snel en makkelijk te vinden op de blog. Ik mis alleen nog wel de koppeling met de kunstgeschiedenis. Er staan maar twee vergelijkingen met de kunstgeschiedenis. Verder vind ik de praktijklessen en de kijkwijzer erg goed.

    Liefs Jony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee meiden!
    Ten eerste wil ik jullie complimenteren over de lessen die jullie gemaakt hebben. Ze zijn erg leuk en geschikt voor kinderen.

    Jullie presentatie ging ook goed. Jullie hebben duidelijk verteld wat jullie hebben gedaan.

    Ook jullie blog ziet er overzichterlijk uit. Alleen mis ik nog jullie groepsevaluatie.

    Liefs,
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi meiden,

    Top: Jullie blog ziet er keurig uit hoor! Goed overzichtelijk.

    Tip: Misschien hadden er wat meer verwijzingen naar de kunstgeschiedenis in kunnen staan.

    Groetjes en tot morgen,

    Meryl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zinvolle en leuke reeks reacties! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen