donderdag 11 februari 2010

Laura Alders

Deze module is uiteindelijk erg leerzaam geweest.
Het is anders gelopen dan ik had verwacht. Uiteindelijk vond ik het wel een leuke opdracht om te doen.
Eigenlijk erg leuk om te kijken wat de gedachte achter de film is. Wat bedoelt de regisseur er precies mee?
Komt dit ook zo op ons over?
Dit vond ik erg leuk om te zien. Het enige leuke was voor mij (wat ik in mijn motivatie typte) niet alleen het lespakket.
De andere dingen waren ook erg leuk.

Daarbij ben ik ook erg blij met de uiteindelijke filmkeuze. Het is en blijft een leuke film. Door deze opdracht ben ik toch anders naar de film gaan kijken. Je let nu ook op andere dingen.
Je komt er ook achter hoeveel werk er werkelijk in de film is gestoken.

Het leek een hele grote opdracht, dat is het ook. Maar gezien het werk viel het ons nog mee. Wel hebben wij er veel tijd ingestoken en was het leuk om te doen.
Verder hebben wij ons niet aan het plan van aanpak gehouden. Dit liep anders qua tijdsindeling. Uiteindelijk is het allemaal op tijd af gekomen!

1 opmerking:

  1. Goedzo! Blij dat je veel uit de film hebt kunnen halen en de waarde ervan meer beseft.

    BeantwoordenVerwijderen